You are currently viewing رسوب زدایی و تعمیر شوفاژخانه

رسوب زدایی و تعمیر شوفاژخانه

خدمات رسوب زدایی و تعمیر شوفاژخانه

امروز می خواهیم شما را با شیوه صحیح رسوب زدایی از رادیاتور شوفاژ آشنا کنیم. شما در پایان این مقاله می توانید به سادگی اقدام به تمیز کردن شوفاژ و رسوب زدایی و جرم زدایی از رادیاتور شوفاژ کنید. تعمیر شوفاژ خانه یکی از مهم ترین کار هایی است که باید در طول سال به آن توجه بسیاری شود. در بعضی مواقع تعمیر شوفاژ خانه و جرمزدایی از رادیاتور شوفاژ خانه می تواند از هزینه های بیشتری جلوگیری کند.

لوازم مورد نیاز برای جرم زدایی و شستشوی شوفاژخانه و رادیاتور

ابزار مورد نیاز برای این کار فقط یک عدد مغزی تبدیل دو و نیم به دو و یک عدد آچار فرانسه می باشد. لوله کشی شوفاژ و رادیاتور با قیمت مناسب یکی از مقالات مرتبط و مفید مجموعه تکنیسین شهر می باشد که می توانید آن را مطالعه کنید. نشت یابی لوله تهران و تشخیص نشتی لوله آب از خدمات تخصصی با دانش فنی مجموعه تکنیسین شهر تجربه می باشد.

مزایای تعمیر شوفاژخانه و رسوب گیری رادیاتور

رسوب های داخل لوله کشی رادیاتور با چرخش پمپ به داخل دستگاه کشیده می شود و باعث گرفتگی خروجی های پمپ و کلیه اتصالات پکیج خواهد شد. تشخیص نم و رطوبت، تشخیص نم و رطوبت با دستگاه از خدمات تخصصی مجموعه تکنیسین شهر می باشد. برای دریافت خدمات تنها کافیست با ما در تماس باشید.

  نحوه محاسبه ظرفیت پکیج

رفع نم و رطوبت، تشخیص نم از خدمات مجموعه تکنیسین شهر می باشد که در صورت نیاز به خدمات دهی می توانید با مجموعه تکنیسین شهر تماس بگیرید. برای تشخیص ترکیدگی لوله، تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه، تشخیص ترکیدگی لوله تهران در اسرع وقت با مجموعه تکنیسین شهر تماس بگیرید تا کارشناسان ما مشکل شما را رفع کنند.

نکته: معمولا بهترین زمان انجام این کار قبل از راه اندازی پکیج و یا نهایتا قبل از شروع فصل زمستان می باشد.

مزایای تعمیر شوفاژخانه
مزایای تعمیر شوفاژخانه

چرا قبل از شروع فصل زمستان باید رسوب زدایی و تعمیر شوفاژخانه را انجام داد؟

به این دلیل که با شروع کارکرد پکیج در فصل زمستان خواه ناخواه تمام رسوبات و آشغال های موجود در رادیاتور شوفاژ از طریق پمپ پکیج به داخل دستگاه کشیده می شود که همین مسیله باعث بوجود آمدن مشکلات زیادی در آینده خواهد شد (البته به استثنای دستگاه هایی که روی شیلنگ برگشت شوفاژ صافی برنجی نصب شده است که در این صورت این رسوبات ابتدا توری صافی را گرفته و مسیر را می بندد و به غیر از آن ممکن است مسیر گردش آب در سیستم لوله کشی و سر شیر رادیاتور را هم کیپ کند) تعمیرات لوله های آب ساختمانی، تشخیص نشتی لوله آب با دستگاه را به مجموعه تکنیسین شهر بسپارید تا در سریع ترین زمان ممکن تعمیرات شما انجام شود.

  نشت یابی لوله فاضلاب

نحوه رسوب زدایی از شوفاژخانه

اول آب پکیج را به این روش تخلیه نمایید: شیر ورودی آب مصرفی به پکیج را ببندید و شیر پرکن پکیج را باز کنید و یکی از شیر های آبگرم در ساختمان (ترجیحا پایین ترین شیر) را باز کرده و تا پایین آمدن عقربه فشار روی صفر منتظر بمانید. برای رفع نم و رطوبت بدون نیاز به تخریب، شستشوی رسوب و جرم رادیاتور شوفاژ با شرکت تکنیسین شهر تماس بگیرید.

نحوه رسوب زدایی از شوفاژخانه
نحوه رسوب زدایی از شوفاژخانه

نکته رسوب زدایی و تعمیر شوفاژخانه

منظور از شلنگ برگشت شوفاژ شلنگی است که زیر پمپ قرار گرفته است. ما چهار عدد شلنگ زیر پکیج داریم که به چهار خروجی زیر پکیج متصل شده است. وقتی روبروی پکیج ایستاده ایم و زیر پکیج را نگاه میکنیم به ترتیب از سمت راست به چپ خروجی های زیر پکیج را مشخص کنیم.

  • اولین خروجی از راست که همان برگشت شوفاژ می باشد.
  • دومین خروجی که شیر ورودی آب مصرفی (آب سرد) به آن متصل است با نام ورودی آب سرد شناخته می شود.
  • سومین خروجی برگشت آبگرم مصرفی می باشد که با نام خروجی آبگرم شناخته می شود.
  • چهارمین خروجی رفت شوفاژ می باشد که به همین نام شناخته می شود.

توجه:

تقریبا در وسط این چهار خروجی یک شلنگ نیز وجود دارد که به شیر گاز متصل شده است که ما فعلا با آن کار نداریم. کلیه شلنگ ها را از زیر پکیج باز کرده و با مغزی تبدیلی که از قبل تهیه کردید اول ورودی آب سرد را به برگشت شوفاژ متصل کرده و بعد از اینکه شلنگ رفت را داخل ظرف بزرگی گذاشته و یا در ظرفشویی قرار دادید کم کم اقدام به باز کردن شیر ورودی آب سرد نمایید و تا زمانی که آب خروجی از شلنگ رفت شوفاژ کاملا تمیز نشده باشد شیر را نبندید. نحوه تعمیر شوفاژ های قدیمی از مقاله های مهم سایت تکنیسین شهر می باشد که توصیه می کنیم این مقاله را مطالعه کنید.

  گرفتن نشتی لوله بدون کندن در محل تنها با استفاده از ابزار پیشرفته

برای دریافت خدمات رسوب زدایی و تعمیر شوفاژخانه با کجا تماس بگیریم؟

مجموعه تکنیسین شهر ارائه دهنده خدمات رسوب زدایی و تعمیر شوفاژ خانه با مناسب ترین هزینه می باشد. برای دریافت خدمات با ما تماس بگیرید.

جرم زدایی و شستشوی شوفاژخانه و رادیاتور چگونه است؟

ابزار مورد نیاز برای این کار فقط یک عدد مغزی تبدیل دو و نیم به دو و یک عدد آچار فرانسه می باشد. برای اطلاع از نحوه جرم زدایی و شستشو با این مقاله از سایت تکنیسین شهر همراه باشید.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.