You are currently viewing تشخیص نشت لوله های زیرزمینی

تشخیص نشت لوله های زیرزمینی

روش های تشخیص نشت لوله های زیرزمینی

تشخیص نشت لوله های زیرزمینی، تخلیه لوله های آب یا تمیز کردن لوله های فاضلاب می تواند مشکل باشد. از آنجا که ممکن است دستیابی به داخل این لوله ها و تمیز کردن آنها به صورت دستی دشوار باشد. تشخیص نشتی لوله آب توسط شرکت تکنیسین شهر با سال ها تجربه و هزینه مناسب قابل انجام می باشد در صورت نیاز به خدمات تشخیص نشت لوله و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های موجود در سایت تکنیسین شهر تماس بگیرید.

تشخیص نشت لوله های زیرزمینی دیداری

  • بخش هایی از اموال خود را که همیشه مرطوب هستند ، جستجو کنید (و احساس کنید).
  • برای اثبات جریان آب به مسیر جاده ، محدوده خیابان خود نگاه کنید.

تشخیص نشت لوله های زیرزمینی با خوانش متری

به متر آب خود نگاه کنید و خواندن متر را بنویسید. برای چند ساعت آب مصرف نکنید. کنتور خود را دوباره بخوانید. تخلیه لوله های آب یا تمیز کردن لوله های فاضلاب می تواند مشکل باشد. از آنجا که ممکن است دستیابی به داخل این لوله ها و تمیز کردن آنها به صورت دستی دشوار باشد، روش های بسیاری وجود دارد که می تواند با استفاده از مواد طبیعی موجود در خانه، می تواند قلاب یا بوی نامطبوع ناشی از آنها را از بین ببرد.

یا با استفاده از مواد تمیز کننده سنتی موجود در بازار برای تمیز کردن و سیم کشی لوله های آب، استفاده صحیح از آن را در نظر بگیرید و طبق دستورالعمل هایی که ما برای شما بیان میکنیم عمل کنید.گروه تکنسین شهر آماده تشخیص نشتی و تعمیر لوله های پوسیده شما می شود. شرکت تکنیسین شهر خدمات نشت یابی لوله تهران را با مناسب ترین هزینه انجام می دهد جهت دریافت خدمات با ما در تماس باشید.

روش های تشخیص نشت لوله های زیرزمینی
روش های تشخیص نشت لوله های زیرزمینی

روش های تمیز کردن لوله های آب و فاضلاب

سرکه سفید و جوش شیرین

برای تمیز کردن لوله های آب از سرکه سفید و جوش شیرین می توان به شرح زیر استفاده کرد: اگر لوله آب متصل به وان یا ماشین ظرفشویی شما مسدود شده است لوله را از آب خالی کنید، از یک فنجان برای خالی کردن آب اضافی در یک سطل استفاده کنید. مقدار کمی آب جوش را داخل سینک بریزید سپس نصف فنجان جوش شیرین را داخل سینک بریزید در مرحله سوم نصف فنجان سرکه سفید را داخل سینک بریزید.

  لوله کشی آب ساختمان

سینک ظرفشویی را با یک درپوش بپوشانید ، زیرا این کار به نگه داشتن جوش شیرین و واکنش سرکه سفید در داخل لوله ها کمک می کند و از بیرون آمدن آن به داخل سینک جلوگیری می کند. 5-10 دقیقه صبر کنید. یک کاسه دیگر آب جوش را داخل سینک بریزید. آب گرم را از شیر به طور مستقیم روی سینک باز کنید. این امر به منظور کمک به از بین بردن هرگونه مواد زائد در داخل لوله کمک میکند.

تلمبه لوله بازکن لاستیکی

استفاده از لوله بازکن لاستیکی راهی مؤثر برای از بین بردن رسوبات و گرد و غبارهایی است که لوله های آب و فاضلاب را مسدود می کند ، زیرا برای فشرده سازی هوا در لوله ها کار می کند، این امر باعث تسریع در برداشتن آنها و خارج کردن مواد معلق در داخل آنها می شود، ابزاری است که از دسته چوبی مستقیم تشکیل شده و در انتهای آن نازل لاستیکی مانند یک فنجان وجود دارد.

نحوه کار به شرح زیر است: قبل از ریختن آب درون سینک ، هر سوراخ مجاور را یا با یک درپوش یا با پارچه ای ببندید تا فشار بیشتری ایجاد شود. برای تسهیل در کار لوله بازکن لاستیکی، در صورت عدم وجود آب ایستاده ، مقداری آب درون سینک بریزید ، زیرا آب به از بین بردن ماده معلق در لوله ها کمک می کند. نازل لوله بازکن لاستیکی را روی سوراخ تخلیه قرار دهید و مرتباً دستگیره را به بالا و پایین حرکت دهید ، تا بیشترین میزان خاک و مواد جامد معلق در لوله ها تخلیه شود.

  لوله کشی روکار بهتر است یا توکار

این کار را چندین بار تکرار کنید در صورت وجود خاک بیشتر که مسیر لوله ها را مسدود می کند و مانع از حرکت آب در آنها می شود. بعد از پاکسازی لوله ها مقدار زیادی آب در درون لوله ها ریخته شود . این کار برای از بین بردن هر گونه مواد زاید در درون لوله خواهد بود.گروه تکنسین شهر آماده تشخیص نشتی و تعمیر لوله های پوسیده شما می شود. تعمیرات لوله های آب ساختمانی از خدمات ویژه شرکت تکنیسین شهر با سال ها تجربه می باشد در صورت نیاز به خدمات با ما تماس بگیرید.

مایع ظرفشویی و آب جوش

لوله های آب مسدود شده را به روش ساده ای با استفاده از مایع ظرفشویی و آب جوش با پیگیری این مراحل قابل سیم کشی و باز شدن از جرم هستند: دو لیتر آب را در یک کتری بریزید ، سپس آن را روی حرارت بلند بگذارید تا آب شروع به جوشیدن کند. سه قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی را به آب جوش اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود. آب جوش را به آرامی درون سینک بریزید تا آب جوش به طور مستقیم درون سینک جاری شود.

اگر لوله های مسدود شده از نوع پلاستیک باشد، بهتر است قبل از ریختن آب جوش درون آن ، آب را به مدت چهار تا پنج دقیقه خنک کنید. بعد از خشک شدن آب جوش، آب گرم را از شیر آب مستقیم درون سینک بریزید. این کار به شل کردن لوله ها ، از بین بردن بیشترین میزان خاک و جرم های انباشته شده در داخل لوله سینک کمک می کند. با استفاده از قلاب فنری میتوان لوله های آب مسدود شده را تمیز کرد.

روش های تمیز کردن لوله های آب و فاضلاب
روش های تمیز کردن لوله های آب و فاضلاب

استفاده از پراکسید هیدروژن برای از بین بردن انسداد لوله ها

اما در استفاده از یک ترکیب غلیظ از آن باید مراقب باشید زیرا در صورت عدم استفاده صحیح ، ممکن است باعث ایجاد سوختگی در پوست دست شما شود و روش استفاده از آن به شرح زیر است: یک لیوان پراکسید هیدروژن را به یک لیتر آب سرد اضافه کنید. محلول را مستقیماً درون لوله های آب بریزید و به مدت 20 تا 30 دقیقه بگذارید. لوله ها را با آب بشویید. لوله های آب را جدا کرده و تمیز کنید آب لوله ، به ویژه شکل منحنی، به علت یو شکل مانند بودن آن محلی برای تجمع گرد و خاک، مو، مانده صابون، یا باقی مانده های مواد غذایی در آن میباشد که باعث تولید بوهای نامطبوع می شود.

  تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه در پرند

یک سطل یا یک کاسه بزرگ را زیر لوله سینک قرار دهید

برای جمع آوری آب اضافی هنگام پاکسازی مواد زائد از درون لوله سینک. درپوش را با استفاده از آچار شل کنید. مقداری آب گرم را درون لوله بریزید تا باقیمانده خاک از آن خارج شود. یک سیم فلزی را در داخل لوله قرار دهید تا هرگونه بلوک یا خاک، که هنوز در مسیر آن گیر کرده است بیرون بیاورد. لوله را به جای خود برگردانید.

نکاتی وجود دارد که پس از اتمام سیم کشی لوله های آب با رعایت این مراحل باید محل کار تمیز و ضد عفونی شود تا از شر آلودگی و بوهای ناخوشایند ناشی از تمیز کردن و سیم کشی لوله های مسدود خلاص شوید.گروه تکنسین شهر آماده تشخیص نشتی و تعمیر لوله های پوسیده شما می شود. مجموعه تکنیسین شهر خدمات تشخیص ترکیدگی لوله تهران را با دستگاه های پیشرفته و هزینه مناسب انجام می دهد برای دریافت خدمات با ما در تماس باشید.

بهترین روش های تشخیص نشت لوله های زیرزمینی چیست؟

روش دیداری یا خوانش متری از بهترین روش های تشخیص نشت لوله های زیرزمینی می باشد.

برای تمیز کردن لوله های آب و فاضلاب چه روش هایی وجود دارد؟

سرکه سفید و جوش شیرین، تلمبه لوله بازکن لاستیکی، مایع ظرفشویی و آب جوش، استفاده از پراکسید هیدروژن از بهترین روش های تمیز کردن لوله های آب و فاضلاب می باشد.

5/5 - (2 امتیاز)

این پست دارای 2 نظر است

  1. Avatar
    محمدرضا حیدری

    گرفتگی لوله خیلی سخته. لوله های آشپزخانه گرفتگی داشت با فنر توانستیم باز کنیم.

  2. Avatar
    ندا یاسی

    اگر لوله کشی ساختمان قدیمی باشد و دچار گرفتگی شده باشد با فنر میشه باز کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.