You are currently viewing نکاتی برای رفع نشتی آب

نکاتی برای رفع نشتی آب

نکاتی مهم برای رفع نشتی آب در ساختمان

رفع نشتی آب در ساختمان یک فرایند حیاتی است که باید به دقت و با استفاده از تجهیزات مناسب انجام شود. رفع نشتی آب در ساختمان نیاز به دقت و دانش فنی دارد و بهتر است این کار را توسط افراد متخصص و حرفه‌ای انجام داد. مجموعه تکنیسین شهر بهترین شرکت نشت یابی لوله تهران خدمات رفع نشتی آب را به بهترین نحو انجام می دهد.

چگونه می توان از نشتی آب جلوگیری کرد؟

خسارت ناشی از نشت آب در محل کار و زندگی شما می تواند سنگین و قابل توجه باشد، در اینجا برخی از روش ها برای جلوگیری از نشتی آب بیان شده است.

رفع نشتی آب
رفع نشتی آب

عوامل نشتی آب

تعیین اینکه در نشت آب ممکن است چه عوامل و ابزاری دخالت داشته باشد مهم می باشد. در اینجا چند منبع برای نشت احتمالی آب ذکر شده است:

لوازم خانگی

منابع رایج برای نشت آب عبارتند از ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال و سیستم تهویه نادرست. سن دستگاه یک عامل با اهمیت است؛ با گذشت زمان، دستگاه هایی که فرسوده می شوند اغلب زنگ زده و احتمال نشت را افزایش می دهند. شلنگ های تامین آب در ماشین های ظرفشویی و لباسشویی نیز ممکن است نشتی ایجاد کنند. صد ها گالن آب از طریق نشتی می توانند هدر داده شوند و خسارت قابل توجهی به افراد وارد کنند.

  نابودی چکه و نم سقف

لوله تخلیه

سیستم های لوله کشی از عوامل مستعد نشتی آب هستند. در فصل زمستان، لوله ها می توانند به ساختمان و وسایل افراد آسیب برسانند و حتی منجر به انفجار شوند.

سقف

مصالح سقف و عواملی مشابه آن می توانند آب را وارد سقف کرده و به سقف، دیوار ها و کف ساختمان آسیب برسانند. عایق و تهویه ناکافی و نامناسب می تواند روند فرسایش و نشت سقف را سرعت ببخشد. وجود باد، برف، یخ و باران نیز می تواند بر روی سقف جهت نشت آب تاثیر داشته باشد. تشخیص نشتی لوله آب از خدمات تخصصی شرکت تکنیسین شهر با سال ها تجربه می باشد در صورت نیاز به خدمات تشخیص نشتی لوله آب با دستگاه با ما تماس بگیرید.

عوامل نشتی آب
عوامل نشتی آب

جلوگیری از نشتی آب در داخل ساختمان

اگر عاملی را برای رفع نشت مشاهده کردید با وجود زمان و ابزار مناسب می توانید آن را رفع کنید. چند روش وجود دارد که می توانید آن ها را انجام دهید. اطمینان حاصل کنید شلنگ های لوازمی مانند ماشین های شستشو، یخ ساز یخچال، ماشین ظرفشویی و سایر وسایل خانگی که از آب استفاده می کنند، امن و سالم باشند. چک کردن و تعویض شلنگ های ماشین لباسشویی هر 3 تا 5 سال باید انجام شود. برای این کار می توانید شلنگ های پلاستیکی را با شلنگ های ساخته شده از استیل برای بالا بردن طول عمر و کارایی تعویض کنید. وقتی هوا سرد می شود، یک جرقه آب از هر دو سوپاپ گرم و سرد لوله های آب ممکن است به نشت لوله های یخ زده منجر شود. بهتر است که درب کابینت ها را باز کنید تا گرما بتواند به داخل لوله ها، زیر سینک و لوازم خانگی که نزدیک دیوار قرار دارند برسد.

  رفع نم سرویس بهداشتی بدون تخریب

جلوگیری از نشتی آب در بیرون ساختمان

نشتی آب می تواند در منابع خارجی نیز اتفاق بیفتد. اگر فکر می کنید این گونه در معرض خطر هستید، چند گام برای بررسی وجود دارد:

  • استخدام یک فرد فنی برای تعمیر سریع سقف آسیب دیده
  • اضافه کردن عایق و تهویه در اتاق زیر شیروانی می تواند عمر سقف و منزل را افزایش دهد و احتمال نشت را کاهش دهد. عایق باید به شکل مناسب در اتاق زیر شیروانی نصب شود.
  • اکثر عایق ها می توانند بیش از 50 سال عمر داشته باشند.
  • ضخامت و نوع مواد عایق می تواند در طول عمر تاثیر داشته باشد.
  • نصب نامناسب، رطوبت و… می تواند تاثیر منفی بر عایق داشته باشد.
  • اگر اتصالات شلنگ و لوله های ساختمان و منزل شما در فضای باز قرار دارد، باید آن ها را از در معرض هوای سرد بودن دور کنید و در این مواقع جریان آب را قطع کنید تا احتمال انجماد و نشتی به حداقل برسد.

شرکت تکنیسین شهر ارائه دهنده خدمات نشت یابی لوله غرب تهران با قیمت مناسب می باشد. مجموعه تکنیسین شهر با در اختیار داشتن متخصصین مجرب و آموزش دیده، آماده ارائه خدمات نشت یابی لوله آب در غرب و شمال تهران با مناسب ترین هزینه می باشد در صورت نیاز به خدمات با ما تماس بگیرید.

جلوگیری از نشتی آب
جلوگیری از نشتی آب

نکاتی برای رفع نشتی آب

برای کمک به رفع نشتی با نصب سیستم های کشف نشت که می توانند فعال یا غیرفعال باشند شروع کنید. دستگاه هایی که می توانند در رفع نشتی کمک کنند:

  • سیستم های تشخیص نشت فعال: این سیستم های تشخیص نشت معمولا نوعی زنگ هشدار را دارا هستند که در زمان نشت به صدا در می آید. اکثر این دستگاه ها برخلاف سیستم های دیگر که از سنسور جریان و تایمر استفاده می کنند، از حسگر رطوبت برای تشخیص نشت آب استفاده می کنند.
  • سیستم های تشخیص نشت منفعل: این سیستم با نام”هشدار آب”، شناخته می شود و شما را از وجود نشت آگاه کرده و هشدار می دهد که معمولا با به صدا درآوردن زنگ هشدار یا نور چشمک زن این کار را انجام می دهند.
  • سیستم های منفعل با باتری: ارزان و دارای نصبی آسان هستند. می توانند روی زمین و یا بر روی دیوار نصب شوند. یک سنسور رطوبت در پایین دستگاه تعبیه شده که هنگام شناخت رطوبت زنگ هشدار فعال می شود. دستگاه هایی که با باتری کار می کنند باید به طور منظم آزمایش و بررسی شوند و حتی باتری ها به صورت دوره ای تعویض شوند.

بهترین شرکت برای رفع نشتی آب در ساختمان با هزینه مناسب کدام می باشد؟

شرکت تکنیسین شهر بهترین شرکت برای رفع نشتی آب در ساختمان با هزینه مناسب می باشد برای دریافت خدمات بهترین شرکت برای رفع نشتی آب در ساختمان با ما تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.